Folkefest i Folkeparken - meld deg på!

18.juni 2023 inviteres alle til Folkefest i Folkeparken. Er du en del av et lag eller en organisasjon, meld deg på og bli med på Folkefesten.

illustrasjon med tekst - Klikk for stort bildeIllustrasjon "Folkefest i Folkeparken"

Påmelding til Folkefest i Folkeparken 18. juni

Frivilligsentralen inviterer igjen alle lag og organisasjoner i Kristiansund kommune til stor Folkefest i Folkeparken søndag 18. juni. Arrangementet skal være på og rundt det som kalles Stormyra i Folkeparken. Via denne linken kan dere melde dere på og velge ledig plass. Hvis været ikke er med oss så er ishallen i beredskap.

Det er har satt opp noen standard mål på "standene". Hvis dere ønsker mer plass gir dere beskjed om det.

Folkefest i Folkeparken er en festival for folk i alle aldre, hvor det settes fokus på frivillighet i Kristiansund kommune. Vi ønsker å gi alle innbyggerne i Kristiansund en smakebit på de fantastiske tilbudene som finnes i kommunen.

Se en video om Folkefest i Folkeparken, laget med NEAS, på Facebook.