Finn penger til dine prosjekter med Tilskuddsportalen!

Kristiansund kommune har investert i ny søknadsportal «Tilskuddsportalen». Dette betyr at alle lag og organisasjoner i Kristiansund kommune kan bruke Tilskuddsportalen gratis.

Tilskuddsportalen er et digitalt oppslagsverk med over 2700 søkbare tilskudd fordelt på mange ulike kategorier. Dette er et nyttig verktøy for alle som ønsker å jobbe mer effektivt og lykkes bedre i søke tilskudd til sine organisasjoner. Det er penger der ute, vi må bare finne den rette veien å gå for nettopp din organisasjon.

Registrering for lag/foreninger

• Gå til www.tilskuddsportalen.no og søk etter Kristiansund kommune i søkefeltet.
  • Gå til «Tilgang til Tilskuddsportalen for lag og foreninger i Kristiansund» og send inn forespørsel om tilgang.  Alle kontaktpersoner må registrere seg som brukere, og det gis tilgang til inntil tre brukere fra hver forening. Husk å registrere hvilken forening du representerer, og hvilken rolle du har i denne.
  • Når forespørselen blir godkjent, vil du motta en e-post med bekreftelse på din registrering. Det er viktig at du klikker på aktiveringslenken i denne e-posten. Du kan da velge ønsket passord.
  • Begynn jakten på tilskudd!

Ved tekniske problemer med innlogging eller bruk av tjenesten kan du kontakte support ved å sende e-post til support@tilskuddsportalen.no