Hva hvis jeg alt har betalt fakturaen?

Kan jeg fortsatt bruke fritidskortet, hvis jeg har betalt fakturaen min?

Ja det kan du!

Vi har nå en refusjonsordning, der du kan få tilbakebetalt inntil 1000 kroner av en faktura som du har betalt for deltakelse til ditt barn eller ungdom.

Slik gjør du det: 
1. Opprett egen bruker i www.kristiansund.friskus.com

2. Hent fritidskort for ditt barn (les om hvordan du kan gjøre dette her)

3. Lagre et godt skjermbilde som viser at du har betalt for aktiviteten. Barnets navn, sum betalt, og hvilken aktivitet barnet er meldt på må komme frem på skjermbildet.

4. Gå inn på denne lenken og søk om refusjon nå! (åpner et eksternt søknadsskjema)  

I skjemaet blir du bedt om å fylle inn fødselsnummer og navn på barnet, dette må være det samme som er registrert i Friskus. 

Skjemaet behandles manuelt, og det kan derfor ta noe tid før utbetalingen til din konto blir gjennomført. 

Laget du ønsker refusjon fra må være registrert i kristiansund.friskus.com, og du må registrere en bruker og hente ned fritidskortet til ditt barn (les om hvordan du kan gjøre dette her), ellers vil du ikke få utbetalt refusjonskravet ditt.  

Dersom du trenger hjelp til dette, kan du sende en e-post til Mattis Himo med beskrivelse av problemet.