Servicedesk for alle IKT Orkidés medlemskommuner.
Brukerstøtte for alle felles fagsystemer og IT infrastruktur i IKT Orkidé, for alle kommuneansatte.
Publisert av Arild Ovesen
Sist endret 14.01.2021 00:47
Servicedesken tilbyr brukerstøtte og veiledning om alt som har med IT i kommunen å gjøre, og løser 80% av alle forespørsler allerede ved første samtale.
Aktuelle tema for brukerstøtte:
- Visma programmene
- Flyt
- Enterprise
- Profil
- HSPro
- Familia
- Public 360
- Samhandling
- Teams
- Telefoni
- Office 365
- Citrix
- Utskrift
- Lagring
- Nettverk
For å nevne noen få.
Servicedesken kan nås på epost: servicedesk.iktorkide@kristiansund.kommune.no.
Eller på telefon 71 57 40 50
Dersom du lurer på status for en sak vi jobber med, vil vi anbefale å først sjekke Servicedesken på nettet .