Send sikker digital post

Vi har tatt i bruk eDialog. Med eDialog kan du trygt sende oss brev og dokument elektronisk selv om de er unntatt offentlighet.

Bruk eDialog

Ved å benytte tjenesten eDialog, kan du nå sende oss dokumenter via en sikker kanal.
Vi oppfordrer både privatpersoner og virksomheter til å benytte eDialog til å sende dokument trygt inn til oss!

Send brev sikkert med eDialog her

For å bruke tjenesten, må du logge på ved hjelp av ID-porten.
Når du har logget deg inn, fyller du ut skjemaet og laster opp dokumentet du vil sende oss.
Dokument må være i PDF-format.

Fordelene med eDialog er flere:

  • Du sender informasjon gjennom en sikker kanal.
  • Det gir en sikker identifikasjon av hvem som er avsender.
  • Innsendt post blir sendt rett inn i vårt sak- og arkivsystem.


Vi anbefaler deg å bruke eDialog ved sending av dokument til kommunen, også når innholdet ikke er unntatt offentlighet. E-post kan fremdeles brukes for enkle spørsmål og henvendelser som ikke skal journalføres i kommunens sak/arkivsystem.