Campuskonferansen 2023

Campuskonferansen 2023 vil gi deg en status på Campusutviklingen samt siste nytt om planene fremover.

tegning illustrasjon arkitektur bygninger - Klikk for stort bildeIllustrasjon til Campus Kristiansund. Pir II AS står for illustrasjonen

Campuskonferansen 2023

-går av stabelen den 5. september i Kulturfabrikken i Kristiansund.

Her vil du få:

• en status på prosjektet
  • et innblikk i livet på campus
  • siste nytt om veien videre

Hva gjøres frem mot åpning i 2024 – og hvilke brikker må på plass for å skape et etterlengtet kunnskapsmiljø for regionen?

Sett av tirsdag 5. september!

Du melder deg på årets konferanse via linken: Påmelding til Campuskonferansen 2023 (google.com)

Rammeprogram for dagen

Detaljprogrammet slippes fortløpende gjennom de neste ukene

• 09:00: Registrering og kaffe
  • 09:30: Åpning av konferansen v/fylkesordfører Line Hatmosø Hoem og ordfører Kjell Neergaard
    • Tema 1: Status Campus Kristiansund – ett år før åpning
    • Status og strategiske tanker om framtiden fra sentrale aktører i Campusutviklingen – og noen nye medspillere. Oppdatering om byggeprosessen, og siste nytt om byggetrinn 2 og 3.
  • Kaffepause ca. 11:00
  • Tema 2: Livet på Campus
    • Bli med inn på Campus Kristiansund! Få vite mer om hvilke fasiliteter Campus vil inneholde, hvem som holder til der, hvordan det blir på innsiden, og hva vi ønsker å oppnå med en kunnskapspark.
    • Innlegg og paneldiskusjon
  • Lunsj ca. 12:15
  • Tema 3: De siste brikkene fram mot åpning
    • Hvordan jobber vi frem mot åpning høsten 2024? Hvilke brikker må på plass for at Campus Kristiansund skal fungere som et felles kunnskapsmiljø fra dag 1, og for at miljøet skal fortsette å vokse? Hvem gjør hva for å sikre at vi kommer i mål?
    • Du får også høre siste nytt om nye satsinger som vi jobber med, og vi inviterer det lokale og regionale politiske miljøet til å gi sitt perspektiv på hvordan vi sikrer Campus Kristiansund de nødvendige rammebetingelsene.
  •  15:30: Avslutning

Med forbehold om justeringer