Nye rektorer i Kristiansundsskolen

Bjørn Sørli og Marit Risan er tilsatt som nye rektorer på henholdsvis Atlanten Ungdomsskole og Rensvik skole.

2 damer og 1 mann i bystyresalen - Klikk for stort bildeKommunalsjef Olaug Haugen sammen med nytilsatt rektor Bjørn Sørlig ved Atlanten Ungdomsskole og Marit Risan ved Rensvik skole. Ingunn Strand

Nye rektorer

Bjørn Sørli Har over lang tid vært en del av ledelsen på Atlanten Ungdomsskole, som avdelingsleder og konstituert enhetsleder/ rektor.
Marit Risan har i flere år vært inspektør på Rensvik skole, og har de siste månedene  vært konstituert som enhetsleder/ rektor.

Konstituert rektor

På Nordlandet ungdomsskole er Lars Helge Høvik på nytt konstituert som enhetsleder, rektor frem til nytt skoleår. Vi vil lyse ut den stillingen før påske.

-De er dyktige og erfarne skoleledere, og godt kjent på skolene. De nye rektorene vil også gi viktige bidrag til å utvikle «Kristiansundskolen»  og oppvekstsektoren, sier kommunalsjef Olaug Haugen.