Orienteringsmøte ny veiløsning Fosnagata

Mandag kveld denne uken ble det gjennomført orienteringsmøte i forbindelse med at det skal etableres ny veiløsning i Fosnagata.

Orienteringsmøte i forbindelse med nytt veisystem i Fosnagata - Klikk for stort bildeOrienteringsmøte i forbindelse med at nytt veisystem skal etableres i Fosnagata. Ingunn Strand

Kommunalteknikk inviterte til orienteringsmøte

Nabovarsel ble sendt ut 15.februar 2023 i forbindelse med ny veiløsning i Fosnagata. Kommunalteknikk inviterte i den forbindelse til orienteringsmøte mandag 6.mars 2023. Her gjorde enhetsleder for Kommunalteknikk, Vidar Dyrnes, rede for tidligere vurderinger som har vært gjort i forbindelse med reguleringsplana for Campus Kristiansund, samt for videre arbeid. I tillegg orienterte Ida Gammelsæter om detaljer i det faglige grunnlaget som nå foreligger.

Orienteringsmøte i forbindelse med nytt veisystem i Fosnagata - Klikk for stort bildeEnhetsleder Kommunalteknikk, Vidar Dyrnes, orienterte om arbeidet som er gjort i forbindelse med nytt veisystem i Fosnagata Ingunn Strand

Engasjement

Det var mange som møtte opp på orienteringsmøtet på Hagelin i går, både næringsliv, politikere, administrasjon i Kristiansund kommune. Spørsmål ble svart på og innspill tatt med videre. Det ble også understreket at alle innspill må komme kommunen i hende innen fristen neste mandag.

Skriftlige innspill

Ønsker du å komme med innspill til arbeidet gjør du dette skriftlig på epost til postmottaket i Kristiansund kommune,  eventuelt per brev til Kristiansund kommune, Kommunalteknikk, Postboks 178, 6501 Kristiansund. Frist for innspill er mandag 13. mars 2023.

Bilde av mann og dame som presenterer - Klikk for stort bildeIda Gammelsæter og Vidar Dyrnes gjennomførte orienteringsmøte på Hagelin der de fikk mange spørsmål og innspill i forbindelse med etableringen av det nye veisystemet i Fosnagata. Ingunn Strand