Varaordfører ønsker å besøke næringslivet

Varaordfører Linda Dalseg Høvik ønsker å skaffe seg bedre oversikt over kommunens næringsliv med de muligheter og utfordringer de enkelte bedrifter innehar.

Inviter meg på besøk!

-Møre og Romsdal er ett av fylkene med størst bredde i næringslivet og Kristiansund kommune er den byen i fylket med mest differensiert næringsliv. Som varaordfører føler jeg at jeg vet for lite om hvilket næringsliv som finnes i egen kommune.  Dette ønsker jeg å gjøre noe med forteller varaordfører Linda Dalseg Høvik.

-Jeg er nysgjerrig på hvordan det er å drive næring i kommunen vår. Hvordan kan vi som folkevalgte bidra for utvikling av mer  og bedre næringsvirksomhet samt legge til rette for dette, fra ditt perspektiv som næringsdrivende? Jeg ønsker at du som driver næring i Kristiansund inviterer meg på besøk. Jeg ønsker å besøke så mange som mulig, store og små, understreker Linda avslutningsvis.

Send Linda varaordfører en e-post om du ønsker besøk via denne linken.

Hvem som blir besøkt?

Vi skal holde deg oppdatert via vår hjemmeside med hvem som varaordføreren besøker, både med små reportasjer og med oversikt her på aktueltsiden vår.

Varaordfører Linda har opprettet en instagramkonto, som heter varaordforer_kristiansund. Her vil hun dele mye av jobben hun gjør som varaordfører.  Følg henne gjerne.