Søker vernepleiere

Kristiansund kommune setter helse og omsorg høyt på agendaen. Vi er stolte av våre dedikerte helsearbeidere som daglig gir omsorg og støtte til våre innbyggere. Nå ser vi en økende etterspørsel etter dyktige vernepleiere som kan bidra til å styrke vår innsats innen Bo og habilitering.

dame portrett - Klikk for stort bildeEnhetsleder Lene Sletta søker etter flere vernepleiere. Ingunn Strand

Spørreundersøkelse

Som en del av vårt engasjement for å forbedre våre tjenester og tilrettelegge for våre ansatte, har vi nylig sendt ut en spørreundersøkelse til våre nåværende vernepleiere og studenter. Dette er en viktig del av vårt arbeid for å forstå deres behov og ønsker, slik at vi kan skape et arbeidsmiljø som fremmer trivsel og faglig utvikling. Vi er opptatt av å legge til rette for de beste betingelsene for våre dyktige medarbeidere.

Nye betingelser

-Nytt av året er at vi nå direkteplasserer inn i 8 års ansiennitet for vernepleiere i turnus, i tillegg til et turnustillegg på kroner 25.000, -. Vi ansetter også fagansvarlig på hver fagavdeling. Dette er for å styrke det systematiske miljøarbeidet, forteller enhetsleder Lene Sletta.

Å jobbe som vernepleier i Kristiansund kommune gir en unik mulighet til å utgjøre en positiv forskjell i menneskers liv. Du vil bli en del av et inkluderende fellesskap av dedikerte fagfolk som jobber sammen for å sikre at våre innbyggere får den omsorgen og støtten de trenger.

Ønsker søkere

Vi ønsker å oppmuntre alle vernepleiere som er lidenskapelig opptatt av sitt yrke og ønsker å være en del av vårt team, til å søke hos oss. Kristiansund kommune er et flott sted å bo og arbeide, med vakker natur, gode boforhold og et sterkt fellesskap. Vi ser frem til å ønske deg velkommen som en viktig del av vårt helse- og omsorgsteam, og sammen kan vi fortsette å levere høykvalitets tjenester til våre innbyggere.

Ledige jobber

Her finner du link til flere av våre ledige jobber. Sjekk dem ut og se om dette er noe du kan tenke deg.

Link til utlysningstekst for Vernepleiere/sykepleiere/miljøterapeuter via vår rekrutteringsplattform.

Link til utlysningstekst for Rekruttstillinger via vår rekrutteringsplattform.