Bedrift? Ta gjerne kontakt

Hovedutvalget for Næring og Omstilling vil bidra til byutviklingen å ønsker god kontakt med næringene i byen. Ta gjerne kontakt om du ønsker å presentere din bedrift, har spørsmål eller innspill, eller har utfordringer du ønsker at utvalget skal engasjere seg i.

Gruppebilde: Hovedutvalg for Næring og omstilling i Kristiansund kommune + politisk sekretær Tina Henden - Klikk for stort bilde

Vi ønsker å være tett på næringslivet for å få oppdatert informasjon om utvikling og utfordringer, og å ha lav terskel for næringslivet til å ta kontakt med oss, sier leder Henrik Stensønes.

Utvalget skal jobbe for å styrke byutviklingen og utviklingen av kommunen ved å blant annet legge til rette slik at næringslivet i kommunen kan rekruttere og beholde nødvendig kompetanse.

Lurer du på hvem som er i hovedutvalget? Du finner oversikten over utvalg her.

Er du interessert i å komme i kontakt?

Næringskonsulent: Paul Einar Storvik

E-post: paul.einar.storvik@kristiansund.kommune.no

Leder for Hovedutvalg for Næring og omstilling: Henrik Stensønes

E-post: henrik.stensones@kristiansund.kommune.no

Lurer du på hvem som sitter i hovedutvalget?

Oversikt over formannskapet og utvalg