Åpning nye Atlanten stadion

Velkommen til offisiell åpning av nye Atlanten stadion tirsdag 7.mai fra klokken 1600.

Brannstasjon på Goma - oppstart av arbeider

På oppdrag fra Kristiansund kommune skal Veidekke Entreprenør bygge ny brannstasjon på Goma for Nordmøre interkommunale brann- og redningstjeneste. Og arbeidet starter nå i mai.

Mobilitet i Kristiansund

Det vil bli store endringer i hvordan vi kommer oss fra A til B i byen fremover. Vi har ulike statlige føringer samt at det bygges to store bygg i sentrum av byen som vil bidra til endringer i forflytningsmåter.

Helsedirektoratet på besøk

For kort tid siden var to representanter fra Helsedirektoratet på besøk hos Friskliv og mestring i Kristiansund kommune. Kristiansund kommune har hatt Frisklivssentral i 11 år og vært Utviklingssentral siden 2017.

Delta på byryddedagen

I mai setter vi ekstra fokus på forsøpling i kommunen vår. Du oppfordres til å delta på Byryddedagen.

Stikk UT! Sammen i Kristiansund 2024

Hver torsdag kan du være med ut på tur med Stikk UT! Sammen i Kristiansund.

Ny Stikk UT!-sesong

1.mai er det klart for ny runde med Stikk Ut!

Gravearbeid i Fosnagata

I sentrum av Kristiansund, nærmere bestemt i Fosnagata, vil det starte gravearbeider 29.april 2024.

R-272 endring av detaljregulering for Nordholmen og Strandgata 18-26, vedtatt endring av reguleringsplan

Hovedutvalg plan og bygning vedtok i møte 08.04.2024, sak 19/24, endring av detaljregulering for Nordholmen og Strandgata 18-26, R-272. Hensikten med endring av reguleringsplanen er å rette opp i en feil som ble oppdaget etter at planen ble vedtatt i bystyret 16.06.2022. Plankart, reguleringsbestemmelser, planbeskrivelse, kopi av saksframlegg og saksprotokoll, samt andre sentrale dokumenter er tilgjengelig i dokumentlisten under. Utskrift av plandokumentene kan fås ved henvendelse til Servicetorget.

Vanylven kommune med viktig milepæl i digitaliseringen av offentlig forvaltning denne helgen