Stikk UT! Sammen i Kristiansund 2024

Hver torsdag kan du være med ut på tur med Stikk UT! Sammen i Kristiansund.

Gratis tilbud Stikk UT! Sammen

Tilbudet er gratis og er et samarbeid mellom Friskliv og mestring i Kristiansund kommune og Friluftsrådet Nordmøre og Romsdal. Turene har en samlet varighet på omtrent 2 timer, med en liten matpause underveis.

Turmål

Vi har valgt ut turmål som de aller fleste kan være med på. Mange av dem er til Stikk UT!-turmål, og vi ønsker trivsel og gode turopplevelser for alle.

Våre turledere har ansvar for hele gruppen. Har du behov for ledsager når du er på tur er vedkommende hjertelig velkommen til å delta sammen med deg.

Er du usikker på noe, ta kontakt med Mona Molund på telefonnummer 90019111 eller Liv Synnøve Hoel på telefonnummer 93685408. Sammen finner vi en god løsning.

Oppmøte

Det er oppmøte klokken 11.00 hver torsdag.  Sted vil rullere på Prestmyra, Dunkarsundet og ved Gravstedet på Kirklandet. Vi anbefaler at du i tursekken har med matpakke, noe å drikke, et lite sitteunderlag og gode klær til turene og pausen på turen.