Besøk og telefoner til byggesak

Her finner du åpningstider og kontaktinformasjon for byggesak i Kristiansund kommune.

Byggesaksavdelingen vil fra november åpne for booking av timeavtale for enkel veiledning av byggesaker på tirsdager. Det settes av kun 20 minutter per kunde. Kontakt servicetorget for avtale om time. Dersom 20 minutter veiledning ikke er tilstrekkelig, er det mulighet å anmode om forhåndskonferanse på kommunens hjemmesider. Legg merke til at forhåndskonferansen er gebyrbelagt.

Du kan kontakte oss på følgende måter:

• E-mail: byggesak@kristiansund.kommune.no eller postmottak@kristiansund.kommune.no
  • Henvendelser på telefon, besvarer vi mellom klokken 13:00 – 15:00 på hverdager (ring til: 71 57 40 00)
  • Du kan møte med oss personlig på Servicekontoret, mellom klokken 13:00 - 15:00 på tirsdager (etter avtalt tid) og torsdager (uten avtalt tid)

NB! Servicekontoret holder stengt den 26 mars. Vi beklager ulempene dette medfører.